Spørsmål og svar
Hvordan bytte passord?
Som innlogget i netthandelen kan du endre dette under "min side". Klikk på ditt navn i høyre hjørne og velg "Opplysninger". Klikk derretter på blyantikonet på brukeren din og endre passord.
Glemt passord
Klikk på "glemt passord" ved innlogging. Skriv inn din e-post og få nytt passord tilsendt på mail.
Jeg har glemt en vare. Hvordan kan jeg legge inn en tilleggsbestilling?
Du kan legge inn tilleggsbestilling på samme måte som en vanlig bestilling innenfor bestillingsfristen din. Denne vil bli pakket og levert sammen med de varene du bestilte på din hovedbestilling.
Du må ALDRI åpne en allerede innsendt ordre, legge til noe og sende den på nytt. Da blir det dobbel bestilling.
Hvordan kan jeg legge inn en reklamasjon?
Reklamasjon sender du enkelt inn digitalt på din profil og må meldes fra innen 24 timer etter varemottak. Trykk her for å lese mer om reklamasjoner.
Jeg finner ikke et produkt
Det er mulig at produktet er utsolgt. Kontakt kundeservice om du ønsker mer informasjon.
Hvorfor står det at nummeret jeg ønsker å registrere bruker på er i bruk?
Ta kontakt med kundeservice så skal vi hjelpe deg med dette. Samme telefonnummer kan kun brukes på en bruker, men en bruker kan ha tilgang til flere kontoer.
Hvorfor får jeg feilmelding når jeg forsøker å gå inn i handlekurven?
Trykk på https://bamastorkjokken.no/handlekurv/clearcart/ for å slette handlekurven, meld gjerne ifra til kundeservice om hvilke varer du forsøkte å handle når feilen oppstod. Det kan ligge varer som skaper problematikk.
Har jeg en bestilling liggende inne?
Dette kan du se under kjøpshistorikk, gå inn på profilen din og trykk på kjøpshistorikk.
Hvordan får jeg tilgang til flere kontoer?
Ta kontakt med kundesenteret så skal vi hjelpe deg med å få tilgang til kontoene dette gjelder. For å kunne se kontoene må du logge helt ut av netthandelen og inn igjen.
Hvordan kan jeg endre fastbestillingen min?
Det kan du gjøre ved å gå inn på fastbestillinger og endre mengde på ønsket vare. Hold et lite øye med første mulige leveringsdag i grått felt under varelinjen, endringen vil ikke tre i kraft før dette.
Er første mulige leveringsdag etter ønsket leveringsdato så må dere legge inn en vanlig bestilling på dette.
Hvordan endrer jeg navnet på brukeren min?
Ta kontakt med kundeservice så skal vi hjelpe deg med å endre navnet på brukeren din.
Hvorfor kan jeg ikke se fastbestillinger?
Prøv å logge helt ut av netthandelen for å se om dette retter opp feilen.