Informasjon i ordrebekreftelser
Alle våre kunder mottar ordrebekreftelse via e-post, i tillegg til at den også er å finne inne på vår netthandel under kjøpshistorikk
Informasjon om eventuell underleveranse eller bytte til erstatningsvare ser dere direkte i e-posten dere får.
Selve ordrebekreftelsen ligger som vedlegg i denne e-posten, der fremkommer eventuelle endringer tydelig ved at varelinjen er markert.
Ordrebekreftelsen sendes så fort alle varer er ferdig pakket. Dere vil dermed få informasjon om eventuelle underleveranser i god tid før varene blir levert til dere.
Se eksempel her:
Denne endringen håper vi vil gjøre hverdagen litt enklere for deg som kunde ved at vi gir deg bedre informasjon om din leveranse.
Ta kontakt med kundeservice om du har spørsmål.
Vi kan også hjelpe med å legge til eller endre e-post for utsending av ordrebekreftelser.
Tilleggsinfo for kunder i Vestland, Trøndelag, Nordland, Troms og Finnmark
Påsmurtleveranser til disse områdene produseres og pakkes i henholdsvis Bergen, Trondheim og Tromsø.
Pakksedler som benyttes for pakkingen legges ved leveransen og vil fortelle hva som er pakket og levert på hele din påsmurtleveranse, dette vil da være totalt for alle eventuelle påsmurtordre til ditt utsalgssted for aktuell leveringsdato.
Eventuelle underleveranser skal her være hensyntatt og korrigert på ordre. Dette vil fremkomme i e-post med ordrebekreftelse, slik beskrevet ovenfor.
For kontroll mot faktura må det benyttes ordrebekreftelse som dere mottar på e-post.